Landelijke meetnetten vlinders en libellen

Welkom bij de online invoer module!

U kunt uw waarnemingen doorgeven van uw vlinder- en libellenroutes. U houdt altijd overzicht over uw eigen waarnemingen, maar ook over die van eventuele medetellers. Ook weet u zeker dat uw waarnemingen meteen zijn opgenomen in het centrale bestand en gebruikt kunnen worden voor index- en trendberekeningen.

WERK IN UITVOERING
Vanaf zaterdag 20 februari 2021 wordt er onderhoud gepleegd aan deze website. Deze werkzaamheden hebben voornamelijk te maken met het beter beveiligen van de data. De werkzaamheden duren tot en met 15 maart 2021. Tot die tijd kunt u tijdelijk geen waarnemingen invoeren. Ook het invoeren van vlinderwaarnemingen via AviMap is in verband met deze werkzaamheden niet mogelijk.

Doet u de komende tijd toch vlinderwaarnemingen? Noteer ze dan op papier. Zodra we weer online zijn kunt u alle gegevens alsnog invullen. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons uiterste best zo snel mogelijk weer online te zijn.

Centraal
Bureau voor de